מאמרים

מאמרי הדרכה
יוחנן

למה דווקא הספר שלך?

עריכה לשונית: צ' וינגרטן הלקוח שמגיע לחנות הספרים פוגש על המדף עוד ספרים דומים, במאמר הזה נתמקד בסיבה שתגרום לו לבחור דווקא את הספר שלך.

המשך לקרוא »
מאמרי הדרכה
יוחנן

הדרך לספר רב מכר

עריכה לשונית: צ' וינגרטן מה עושה ספר לרב מכר? מאמר ראשון בסדרת מאמרים כיצד לפרסם ולשווק ספר בצורה נכונה, ליצור סביבו עניין ולגרום לאנשים לקנותו.

המשך לקרוא »
כריכות
יוחנן

השבחות בכריכה מודפסת

עריכה לשונית: צ' וינגרטן הכריכה המודפסת מאפשרת מרחב עיצובי גדול לאין שיעור. לדוגמה, ניתן להוסיף תמונות, אפקטים ואלמנטים חסידיים וכולי. גם בכריכה מודפסת יש השבחות

המשך לקרוא »
כריכות
יוחנן

הגלופה העיוורת

עריכה לשונית: צ' וינגרטן הגלופה העיוורת, או בלשון בעלי המקצוע" 'בלינד', אחראית על ההבלטות בכריכה. לשם עיצובה נדרשים מקצועיות, ניסיון והבנה כיצד הדברים מתבצעים בפועל.

המשך לקרוא »
כריכות
יוחנן

האופציות בכריכה קשה

עריכה לשונית: צ' וינגרטן הכריכה הקשה היא הפופולרית והמצויה ביותר בספרים תורניים, במאמר זה נרחיב על סוגי הכריכה קשה, השבחות ואופציות לבחירה ועוד בכריכה קשה

המשך לקרוא »
כריכות
יוחנן

סוגי הכריכות

עריכה לשונית: צ' וינגרטן פירוט כל סוגי הכריכות הקיימות בשוק, מהם, מה מעלותיהם וחסרונותיהם, אילו דברים ניתנים לבחירה ועוד אם תבקשו לערוך סיור מועיל בדפוס

המשך לקרוא »